träning

ja, nu ska jag strax börja byta om inför träning kvart i 6 nere på porsöplast. känns rikigt bra : ) har som kommit igång riktigt bra med träningen nu! och sedan ska jag stanna kvar och titta på vickans match, alltså f 94.
juste, matchen igår slutade 1-1 : ) vi spelade riktigt bra (eller inte jag för jag var ju inte med :D), och emmab gjorde en riktigt bra insatts i målet! vart lite chockad när jags åg att hon stod i målet, men de gjorde hon superbra! hon tog en straff också :  )
du räddade oss emma!

men hur som haver var jag iaf med emelie på max och käkade lunch idag.. känner mig jätteonyttig, så de blir bra med träning nu!
när jag kom hem tog jag på mig bikinin direkt och la mig i solstolen : ) lovely!
nu är de verkligen sommar här! håller tummarna på att de verkligen håller i sig med värmen nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0