vår

shit vad härligt väder alltså! blir helt splittrig i kroppen!
vill bara att all hemsk snö ska försvinna, så man kan ta bort vinterjackan, (eller jag har ju hängt undan den redan, men de ska bli 13 minus i morgon har jag hört så då kommer den fram igen..)
tänk bara att återuppleva alla gammla sommarminnen! som att sitta på uteserveringen på roasters en hel kväll, sedan bege sig till donken (men de finns ju inte kvar längre..) sedan ta med sig maten och sätta sig vid stentrappan i norra hamn :) (alltså hamnen vid kulturenshus, vet inte om de är norra eller södra ;) )
men alltså tänkt er tjejor! shit vad jävla härligt! 
vill ha sommar och värme nu. men de är ju ganska länge tills vi får den riktiga värmen i turkiet :(

erik och hans familj ska till Rom i Maj, och då ska han fråga ifall jag får haka på :D hade varit sjukt kul :D:D

nej nu ska jag sluta drömma!
skolan var helt okje, inte alls jobbig! vi spelade upp vår dockteater och de gick hur bra som helst! så söta barn alltså :) dom lever sig verkligen in i det som att de är på riktigt!
efter skolan gick jag in på accent och la undan den där väskan jag skrev om igår :) mamma skulle gå förbi där efter jobbet, hoppas hon kommer ihåg de, och att hon köper den :D

juste, har sökt sommarjobb hos lira också =)

                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0