trött

de är de rätta ordet.
när jag hade kommit hem efter skolan så vart jag väldigt trött som vanligt. hade ju två och en halv timme på mig innan jag skulle på träning så tänkte att jag skulle hinna vila en liten stund. och direkt jag la mig i sängen så somnade jag bums!
de var så sjukt skönt att få sova! ville aldrig kliva upp! men sen fick jag ju då stressa på med kläderna innan träningen.
och de var faktiskt en rolig träning :) den var ju som sagt ute på tunavallen. och de var så förbannat härligt väder!!
känner att jag kommer in mer och mer i fotbollen nu :)
de är ju cup i Kemi nästa lördag alltså den 28e och vi ska dit. men vet inte om jag får följa med, men jag hoppas!

juste, mamma har beställt dom här skorna nu i 36, dom fanns äntligen!!




Känner att jag är i ett stort jävla behov av at köpa massa kläder!
vill ha typ halva gina tricot butiken! jeansleggins, tröjor, linnen, koftor, jeans och jackor! GE MIG!
Vill också ha massor med saker från Monki! äääääääälskar Monki! dom har så sjukt snygga kläder alltså, och inte alls dyra! längtar ihjäl mig tills dom öppnar i smedjan <3 vill ha ett par underbart snygga skor där ifrån alltså! gaaah, jag blir helt tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0