söndag

har nyss vaknat, och käkat frukost :) väntar på att erik ska ringa, för han skulle ringa när dom var i bilen, men han sover väl säkert.. så lär få vänta massor med timmar innan han ringer! sad face!

juste, färgade ju mitt hår igår. mörkbrun, de gör jag ju alltid. men nu blev de fan svart! de är typ kolsvart! vad hände?

Emelie ville ju att jag skulle med henne till överkalix idag. tänkte ju inte följa först. men vad ska jag göra här hemma? erik har farit, om jag inte följer med emelie till överkalix är ju hon inte heller hemma så finns inte så mycket här hemma att göra, så jag hakar på :)
bussen går fem över tre :) ska nog bli skönt att komma iväg några dagar =)

kanske uppdaterar senare. ska ut med milou nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0