söndag

spenderade hela min dag med erik igår :) de var väldigt mysigt!
vi åt god mat här och så!
innan middagen kom stina hit med hundarna alice och amandra :) och efter en stund kom jenny och chrille med Gizmo :D men milou var helt ointresserad av han eftersom han hade två tjejor på besök ;p haha

sn gick jag och erik hem till han, och sedan cyklade vi till nicke. där satt de massa randoms och drack och spelade poker, fick typ panik av att vara där.. satt typ killar i 18 års ålder och sa att dom ville ha sex i sina föräldrars säng och att dom ville ha sex med en fet tjej osv. moget!
så jag och erik var inte så länge :)
vi gick då tillbaka till erik och såg på entourage, men jag somnade.. så erik satt väl vid dator halva natten ;p

idag vaknade jag hos erik vid halv elva. mamma kom då och hämtade mig, gjorde mig klar för träning och for vidare till arcus för träning :) de var en ganska lugn träning, och nu är jag hemma.
ska käka, duscha sen plugga lite till idrottsprovet, men bara lite för mer orkar jag inte.

bilder från helgen.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0