shopaholic

skolan var lugn. jävligt lugn! fick sluta två timmar tidigare <3
var med erik på stan ett tag efter skolan och sen gick jag till farmor och käkade plättar :D gott!
sen gick jag och mamma på bio, vi hade ju gratis biljetter till förhandsvisningen av En shopaholics bekännelser :)
så nu har jag ont i magen för att jag ätit så sjukt mycket popcorn! hojja
men filmen då. de var inte den bästa film jag sett, men den var ganska bra, och rolig! haha garvade ganska mycket, och de gjorde alla andra med så!

men nu ligger jag då hemma i sängen. nyduschad också! skönt :) orkar aldrig duscha på morgonen så!
men ännu ska jag då inte sova. är inte så tröt, men de tar väl inte så länge innan de vänder så att jag är svintrött..
har varit så trött hela veckan, så ska bli skönt med helg.
men de blir nog inte så mycket vila..
ska festa i morgon och på lördag, eller bara någon av dagarna. får se vad kroppen orkar med! ska träna, vara med erik och se på min kusin antons hockeymatch.. hojja!

juste, gammelmommos dödsannons var i kuriren idag..
så fin den var :')
Begravningen är iaf den 1/4, en onsdag.

nej nu ska jag göra annat. godnatt för tillfället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0