right round

sov hos min älskling i natt som sagt! och de var väldigt mysigt :)

idag började skoldagen med ett idrottsprov som gick åt helvete. eller de kändes som de iaf. gissade på ungefär allt! men så går de när man inte pluggar ordentligt!
har tur om jag ens får ett g.

sen var jag på stan en sväng och sen for jag hem till erik :) han satt vid datorn och spelade cs medans jag läste min bok :) är snart klar med den och då ska jag börja läsa boken av nicole richie :)

vad händer resten av dagen då?
funderar på att läsa lite mer ur min bok "räcker det om jag älskar dig?", för sen skulle erik komma hit och se hockey typ. men man vet ju aldrig om han hinner ångra sig.

i morgon efter skolan ska jag iaf på stan. ska kika lite tygskor och så ska jag kolla en väska. min syrra har en sån och jag älskar den! men man får ju aldrig låna den så måste ha en egen!
ånej, juste i morgon ska vi spela upp våran dockteater.. hahaha


Väskan finns i både svart och brunt, men vet inte vilket av de jag ska ta. min syster har en svart, så kanske tar en brun så man kan bytlåna (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0