party?

taggad till tusen :D tror jag iaf? är de nu, hoppas de håller i sig ;)
ikv ska jag iaf på party hos erik i min klass i stan :D ska bli så kul, för jennifer, jessica och några till härliga brudar från bf ska också komma :D

skoldagen då. finns inte mycket att säga om den alltså! vi går bf, oc vad fan gör vi? inte ett skit känns de som vissa dagar. idag satt vi hela eftermiddagen i matsalen och så humpade gris! HAHAHAH ja men vi går ju bf så, vi ska ju kunna göra en dockteater så då borde vi väl kunna humpa gris :D
har aldrig garvat så mycket alltså! kramp i magen. Hej, jag heter Lena och jag är dum i jävla huvudet!
ahhahhahhaha börjar garva bara jag tänker på henne! 

nej nu ska jag gå och kolla vad jag ska ha på mig ikv, så slipper jag den vanliga stressen sen. 
tror de blir tubkjol och någon fin tröja till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0