på benen

härlig kväll igår alltså!
började med att jag for till emelie på örnäset, vi sminkade oss och gjorde oss klara med partymusik by Lady Gaga (vi behövde bli lite taggade, haha)
sen åkte vi till stan, hem till erikb :) där var de massa bfare så man kände sig väldigt hemma :D  vi drg igång ett ölspel direkt, och de gick nog lite till överstyr! hahah så sjukt kul. hah
toaletten med Lisa och Amelia glömmer jag aldrig. var där inne två max tre min, men hade ändå kramp i magen för att jag skrattat så mycket! 
sen vart stämningen dålig, de kom dit massa folk som inte eb ville ha dit och han blev less osv.. men vi hade lika kul ändå :D per och min bejb kom också :D:D
sen gick jag och erik på max och sen åkte vi hem till han, myste och sov <3

nu är jag då hemma. ätit frukost, och ska snart gå och duscha och göra mig klar. ska nämligen på fotboll i arcus just efter två :) sen ska jag vara emd bejbi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0