ny dag

mamma väckte mig vid nio i morse. hade ju träning tio, men så står vi där på bergviken och väntar, för de var inte upplåst till hallen. så kommer lasse med bollarna och de, och säger att de var många som var borta men att vi iaf minst skulle bli typ åtta. så vi väntar till typ fem över tio, och sen for vi. sjukt less blev jag! kämpat mig upp tidigt som fan i onödan. då blir jag inte på bra humör!
men vi åkte ist till arcus och kollade på damernas match :) dom vann med 6-1 mot trångfors tror jag de var? bra match!

nu är jag då hemma, har käkat lunch just. gjorde sallad med keso och vitlöksstekta champinjoner, gott :)
jag och mamma ska börja vara nyttiga från och med måndag :)

så nu ska jag nog gå och duscha och städa lite på mitt rum och vänta på att erik ska komma hit :) han skulle ut och köra skoter en sväng sen skulle han komma hit, så ska vi se hockey och så =)

Har ni någonsin skådat någon sötare liten krabat?:D
Nej jag tror fan inte att ni har gjort de! 
För Gizmo slår allt!!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Den var gode söt :)

2009-03-08 @ 16:39:21
URL: http://ellert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0