ny dag

sov hos mitt hjärta i natt :) är fortfarande hos han. vi köpte chips och dricka igår och hade det jättemysigt :)
om ni nu undrar varför jag är vaken så hr tidigt är för att på ca tio min ska jag åka tillkalix med mamma, milou, stina, alice och amand på hundutställningen :) ska bli kul!
sen kommerjag mest troligt stanna i kalix tills på söndag, för erik och hans föräldrar ska åka upp tillhans mormor och morfar nu i eftermiddag, och då ska jag med :)
vet inte omjag kommer stann i kalix tills dom kommer berorpå hur länge de vi ska på tar och när dom kommer ;)
vad gjorde ni igårkväll då?:) mys och flott framför tvn, eller vart de att skaka lös på dansgolvet?:)

nej nu ska jag borsta tänderna och hela faderullan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0