mums

vi har just ätit middag. De blev fläskfilé, rösti och kall beasås :D en riktigt fredagsmat så här på måndagen :) riktigt smarrigt var de faktiskt!
vi var ju och handlade inna middagen så passade på att välja nå gott till middag ;D
nu är ju då erik här. han ser hockey med pappa.. så ska han sova här :D ska bli mysigt. ska duscha sen också, kanske får med mig erik :) kanske bastar också!

köpte mig en bok på  Ica Maxi också :) Nicole Richie - Sanningen om diamanter
den lät ganska bra när jag läste på baksidan av boken iaf :) men måste läsa ut min bok "räcker de om jag älskar dig?" först innan jag kan börja läsa den hära. ska nog gå upp och läsa lite nu medans erik ser på hockey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0