muffins

nu sitter jag här med datorn i famnen ännu en gång! men de finns som inget att göra, eller jag har iaf inget att göra.
Jag och vickan promenerade till mormor för ca en timme sen och hämtade lite kakao och oboy :) för vickan fick en super idé om att vi skulle bara kladdkakemuffins :D så gott! så nu är dom i ugnen och gräddas :)
sitter och skriver sms med min bejb nu =) dom är fortfarande på resande fot, men han skulle ringa mig när han kom hem :D och han sa också att han skulle hinna fara på hockeyn.. Attans säger jag bara! så då får jag vänta tills efter nio och fara till han.
men när man väntar på något gott, väntar man aldrig förlänge. och jag längtar ju efter en riktig go´bit ;)

Imorgon är de fredag, vilket betyder att de inte är mycket kvar av lovet.. tragiskt men sant!
så mamma har tagit ledigt från jobbet för att min moster anna och hennes barn anton och hanna skulle bada i boden, så då ville dom att vi skulle haka på :) så i morgon blir de mest troligt bad i boden, men är inte helt säker på om jag ska fara ännu. de beror på om erik ville följa :) men han brukar vara lätt att övertala ibland :D

Jag - Erik kan du inte följa med och bada i morgon?:D
Erik - Ja, de kanske jag kan. Men jag kommer typ drunkna, är så trött i kroppen!

Hahahhaha du är så söt Erik :)

Nej nu ska jag ta och provsmaka en muffins och sen hoppa i duschen, så jag är klar tills vi ska käka hos farmor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0