mors!

kom just hem, 
duschade och gjorde mig klar och sedan åkte vi med pappa till farmor och farfar i stan :) 
fast först mötte jag mamma vid sf, för hon hade nå lappar som man kunde få två gratis biljetter till filmen "En shopaholics bekännelser", för mamma hade redan hämtat ut två stycken, men hade en lapp kvar så gick dit och skulle hämta två biljetter, men dom var slut.. så vi ska gå och se den nästa torsdag :)
sen käkade vi då palt hos farmor, gott!
gick ner en sväng på stan sen efter med mamma och vickan, vi gick dit bokaffären i smedjan, vet inte vad den heter?:p akademibokhandeln maybe?
köpte boken Räcker de om jag älskar dig? av Katarina von Bredow. har läst tre andra innan :) bra böcker! de är ingen serie heller.
hade ju med mig boken knappt lovlig av samma författare nu när vi åkte till överkalix, men läste ut den. hade högläsning för emelie varje kväll så hon också fick höra :)

på lördag blir de nog stan. vila hade massa reakläder, men vi hann inte kika nå för de stängde.. så ska in på lördag och kolla :)

nej nu ska jag ta mig ett glas mjölk och en muffins och se lite hockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0