morn!

vaknade just. gudomligt skönt att få sova så långe :) har varit så trött hela tiden när jag var i överkalix, kanske beroende på att vi har tagit de så jävla lugnt och inte gjort ett skit! för de har varit väldigt skönt att bara slappa.. sånt som man typ inte hinner här..

längtar ihjäl mig tills erik kommer hem från hemavan :D iof så borde dom typ vara påväg hem nu, för dom skulle bara åka skidor en kort stund och sen åka hem eftersom han ska försöka hinna på hockeyn.. onödigt att gå på!
håller en tumme för att han inte hinner ;) haha  men jag ska ju som sagt ändå och sova hos han ikv =)
har fått strikta order av han att han har väldigt mycket träningsvärk i ben och rumpa. så vad tror ni jag kommer få spendera kvällen till at göra? jo, massage! 

nej nu börjar de kurra lite lätt i magen, ska gå och kolla i kylen om jag kan slänga ihop någon enkel lunch :)
hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0