monki

mitt nya hem! åååh, hittade galet mycket kläder och skor jag ville ha därifrån <3 ge mig pengar! lånade iaf två hundra av farmor, så fick mig iaf två t-shirtar och sen ett par jeansleggins från gina :)
när jag kom hem så skulle jag fara till erik, eftersom vi hade planerat de så då traskade jag ner till han, tog med mig sovsaker osv, eftersom jag skulle sova där :) men sen när jag är utanför han öppnar ingen.. står där typ tio min, ringer till han en miljard gånger och bankar som en tok på dörren. min första tanke är att han har somnat..
ringer till sebbe och kollar om han är hos han. men icke! han hade sagt till sebbe att han skulle vila ögonlocken, men då vet vi ju alla att han somnar direkt!
så fick traska hem.. sjukt kallt vill jag lova!
så nu sitter jag här i hopp om att han ska höra av sig någon gång och är lite smått irriterad..
stoppar in bilder på t-shirtarna och de sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0