luleå hockey?

kyss mig i röven! fan vad ni suger Luleå. de är ju fan nästan så man får skämmas! hur kan ni vara så kassa?
gg för Luleå nu.

aja på tal om annat. är hos erik nu. sebbe är också här. har inte så mycket att göra. dom spelar gh och jag läser bloggar.
när vi var hos sebbe tidigare så skulle jag gå ut och möta mamma för hon skulle komma med mitt smink och de för att jag skulle sova hos erik. så står jag där på parkeringen och väntar.
en mörkhyad tjej kommer framspringande till mig

hon - Hej (flås,flås) har du sett en kille gå förbi här?
Jag - ehm, jo. nyss. en kille med massa påsar gick upp för vägen där borta. (pekar)
Hon - (snyftar) jag vet inte vad jag ska göra. jag sa massa dumma saker till han och nu drog han
Jag - men gå och prata med han ist då?
Hon - tycker du? jag orkar inte. när han kommer hitåt kan du säga att han ska komma hem då?
Jag - ja de kan jag väl.
Hon - hur gammal är du?
Jag - sjutton
Hon- Men gud, du var ju så ung. kan inte blanda in dig i det här.
           Kan du ge mig nå tips på hur jag ska göra?
Jag - Ehm? vet inte, har som aldrig varit i en sådan situation.
Hon - okej, men jag måste gå nu, han kommer tillbaka!
Jag - okej, hejdå! hoppas de löser sig :)
Hon - ja, du tror de! men vi hörs

Jo men vänta, vi hörs? haha
varför ska alla mysko saker hända mig?:o

Shit vilket ointressant inlägg de blev! men jag måste fördriva min tid på nå sätt. och  nu blev de genom att skriva. ska kanske se senaste avsnittet av The City :) löööööv it! som The Hills fast med Whitney när hon är i New York.

Jag vill ha pengar! är i ett stort behov av pengar nu känner jag! riktigt stort.
vill ha så sjukt mycket nu. hade velat köpa hela förbannade gina tricot! GE MIG <3
mamma beställde iaf lite linnen och så från hm igår, och så ett par gladiatorsandaler :) ett par bruna, eller typ tan färgade :D LOVE!
och så när mamma får nästa lön ska jag köpa mina underbara kilklackspumps från hm :D<333
vet inte om jag ska ta bruna eller svarta?
Vad tycker du?=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0