lördag

gud vad härligt väder de är idag alltså!

erik ringde och väckte mig tjugo i nio, kunde inte somna om så gjorde mig klar och sen gick jag ner till han :)
vid 11kom mamma och papap och hämtade upp mig eftersom jag skulle övningsköra. vi for först och lämnade vickan och sandra i måttsund så då fick jag köra hem därifrån :) de har typ aldrig gått så bra som de gjorde idag!
men de var lite läskigt att köra på E4an ;p hahah
men nu är jag åter hos erik, vi har ätit enchiladas till lunch och nyss såg vi entourage, men nu är han i duschen :)
vet inte vad vi ska hitta på idag rktigt, men vi ska upp till mig och käka middag sen iaf, och sen hittar vi på något mot kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0