kyla

usch vad kallt de var i morse! riktigt ruggigt, så de var bara att plocka fram vinterjackan igen.. och de kändes inte så bra.
dagen har varit riktigt skön, vi har inte arbetat typ nå, bara antecknat och lyssnat :)
vi fick också veta att vi ska på en teater 1/4 onsdag klockan 19.00 (ska på bergavningen då också..) teatern heter iaf K+M+R+L tror jag de var :) den handlade typ om kärleksproblem och massa sånt där gojs.
sen direkt efter skolan tog jag och erik åttan utanför skolan eftersom vi inte orkade gå till stan ;p haha

nu är jag då hemma. har just ätit lite kryddstarka nudlar och druckit ett glas saft och väntar nu bara på att klockan ska bli fyra.
ska nämligen vara hos sjukgymnasten på stil då.
så de blir ingen träning för mig idag, hinner inte, och har för ont i mitt ben..

eftermiddagen ska iaf jag och mamma och sola, ska bli sjukt skönt! sen ska erik komma hit, eller så ska jag ner till han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0