kladdkaka

ja, de fick mig på bättre humör idag.
var riktigt sötsugen! alltså så där så man nästan blir galen för att man inte ätit något sött på sjukt länge. så kände jag verkligen! och då öppnade jag kylskåpet, och såg ljuset runt fatet med den saftiga kladdkakan. mmmm vad god den var alltså! ett saftglas till fick de blir :)
haha, gud hur jag låter, psyk eller nå?

anyway, har städat mitt rum som fan idag! cred till  mig själv för att jag äntligen tog tag i svinstian!
damsugade faktiskt också :)
och pappa har äntligen tagit hem färg åt mig, grå och röd, så jag kan börja måla mitt sminkbord, ska nog börja med de i morgon efter träningen om jag hinner :)

alltså påtal om väder, tror inte de bara är jag som är upprörd över all snö som kom i helgen. har jag rätt?
jag var iaf grymt irriterad av all snö! allt hade ju just smällt bort, och då kommer de bara ännu mer. hojja!
men de som gjorde mig glad igen, är att de ska vara fint väder nu en tid framöver, plus att när jag gick hem från bussen idag så insåg jag att all snö från gatan hade smällt bort :D i morse så var den övertäckt av snö!

nej nu surrar jag om onödiga saker, ska gosa ner mig under täcket och ladda för i morgon.. kommer bli en jobbig dag.
Begravning.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0