godmorgon världen

vilket härligt fint väder det är idag! blev som glad när jag drog upp rullgardinen i morse :) men så ser man på termometern att de är -6,5 grader ute.. lite mindre kul. vart har dom dära härliga plusgraderna tagit vägen?

aja, sitter nu och kollar på vakna med the voice, vilket jag gör VARJE morgon! kan ju inte starta en dag utan lite the voice :D tycker dom är så grymt härliga alltså!
satt nyss och skrattade åt nå fula kalsonder som man skulle ha hela paketet i någon liten ficka inne i kalsongen och sen dra åt med ett snöre :o låter inte så bekvämt!
Josefine - Jacob, jag har ju hört att du har en väldigt lång pung, hur ska den rymmas i den här lilla fickan?
hahahahah så kul!

nej nu ska jag borsta gaddarna! min buss går klockan nio :)

Någon mer än jag som älskar denna härliga trio?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0