god morgon!

direkt efter sjukgymnasten så for vi och handlade på maxi och sen for vi och solade :) de var så sjukt skönt!!ska fara på söndag igen :)
juste, hos sjukgymnasten hände en väldigt pinsam grej, enligt mig..
sitter dära på den där britsen i bara byxor och bh, för han höll på trycka ut nå låsningar på min rygg. det knackar på dörren och in kommer världens muskelknutte, och han var sjukt snygg! de var deras praktikan, alltså jag höll på dö, så pinsamt! han stod där inne en låååång stund och kollade... hojja!

men sen for jag iaftill sebbe och såg hockey med han och erik :) och sen traskade jag coh erik hit till han och sov :) mys! vi somnade typ påen gång båda två! så idag är jag nog pigg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0