fredag

skoldagen har mest bestått av skratt, hojja!
sen gick jag på max med min älskling :) för vi båda var grymt hungriga!
sen efter middagen skulle jag ringa och väcka erik för att han gick och la sig en stund efter skolan, men fick aldrig tag i han.. så jag tog bussen med Hanna och Frida till Amelia i persön :)
hos christian var de lite party ;D hade inget att dricka men blev bjuden på lite, men vi hade de sjukt trevligt ändå :D
och de roligaste av allt var ju när amelia och jag var inne på toan så höll hon i sin mobil när hon skulle spola. och jo, vad tror ni hände? HON TAPPADE DEN I TOASTOLEN!!! HHAHAHAHAH har aldrig garvat så jävla mycket, fick kramp typ!
så hon fick världens panik och bara körde ner hela handen i toastolen :p HAHAHAHHAHAHAH de var så sjukt jävla kuuuul!
men de som var mindre kul var ju att endel knappar slutade funka, de vart vatten innanför skärmen och så vart batteriet vattenskadat.. för de är tydligen någon vit liten grej på batteriet, och om de blir rött är de vattenskada.. stackare :(

men nu är jag hemma, har fortfarande inte fått tag i erik.. blir typ orolig..
bilder och allt kommer säkert i morgon. för jag, hanna och frida har då minst tagit två hundra styckna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0