beck

de tysta skriket. den går på tv just nu om ni är intresserade :) sitter iaf ch ser den. men har redan sett den men har inte så mycket annat för mig :)
blev inte nå att sova hos erik, han orkade inte =( så tog mig en lång varm skön dusch ist :) härligt!
och nu har jag nyss ätit lite kvällsfika och nu ser jag tv!
har ju sovmorgon till kvart över elva i morgon så behöver inte gå och lägga mig så tidigt :D
det som är ännu mera perfa är att jag bara har en idrottslektion i morgon. teckenspråket går bort för att vi inte har någon lärare, vilket är vääääldigt skönt!

imorgon blire iaf träning på stil, ska boka nå pass. antingen bodystep eller bodypump :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0