aktiv?

nej det har jag inte varit här på sistone!
igår vart de skola, stan, aisan kitchen, barnvakt, sängen.
köpte en tröja, ett nagellack och ögonskugga igår på stan :) fick halva studiebidraget av mamma.
sen var jag och vickan barnvakt åt teo och tilda, supermysigt :)

idag har jag också varit på stan under mitt långa hål.. fick med mig amelia :D köpte ett par skor.. inte bra! de första mamma sa när jag fick pengarna var "köp inga skor för dom här pengarna!!! :@" vågar typ inte visa dom för henne ;p ahha
och så köpte jag vå trosor :) fikade även på roasters, och gud vad fint och trevligt det blivit där inne!
kanske kan bjussa på någon bild sen!

väntar för tillfället på mat. fläskfilé och pommes tror jag. sen ska jag vara med mit hjärtegull erik :)

imorgon blire typ hundutställning i kalix :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0