träna

ställde klockan på 11 för att jag tänkte komma iväg tidigt till gymmet. vaknade av klockan med stängde av den och vände på mig. slöt ögonen och tänkte "men förfan sara, upp och hoppa. du ska träna!"
så ja, jag gick upp och gjorde mig klar för att cykla till stil :)
de var grymt skönt att träna, ska försöka hålla igång med träningen nu, har så lätt för att tappa intresset.
sprang, cyklade och tränade mage och ben. lovely! de var tre personer plus jag där så extremt skönt ;)
ska nog i morgon samma tid :)

har just ätit köttbullar, potatismos och brunsås, och de var supergott :)
ska gå i duschen vilken sekund som helst och sen kommer nog erik hit tror jag :)
han far i morgon till skellefteå och sedan vidare på en liten tripp med sina föräldrar.
och jag far ju på söndag och är borta ca 8-9 dagar, så vill hinna vara med han innan ;)

på tal om annat så börjar jag bli grymt less på detta skitväder!
vad händer? de har varit molning och kallt i en vecka nu ju. ge oss lite värme gud!!
behöver bättra på brännan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0