tillbaka

nu är jag hemma från min och emelies lilla överkalixstripp.

började på fredagen, vi gick på boden alive, och hade de stört kul! fyfan alltså! träffade massa trevliga människor.
lördagen vart de också boden alive, stört kul även denna dag kan jag lova! mycket skratt.
på söndagen åkte vi vidare med anneli till överkalix. mycket mysigt.

vi har badat, solat, fiskat och bara tagit de lugnt. varit vakna allt för länge på nätterna!

men nu är jag hemma. direkt jag kom hem igår åkte jag till min älskling som var hos mange. vi såg tv och käkade chirre!
sov även hos erik, riktigt mysigt : )

for på stan idag med min syster och hennes kompis.
köpte mig en ögonbrynspenna, ett linne och en väska : ) även en lunch på max!
kan lägga in bild sen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0