stan

länge sedan jag skrev. men har ju som sagt inte varit hemma! 
åkte med mamma till stugan för att överraska vickan, farmor och farfar :)
var där från söndag till tisdag förmiddag.
vi fiskade på edet, spelade kubb/boule och stekte i solen :) mysigt! åt massa gotta och jordgubbar!

när jag kom hem igår åkte jag till örnäset till emelie och kl. vi låg ute och solade. sedan gick jag och emelie 
och köpte glass och efter de åkte jag hem med bussen.
erik kom då till mig och käkade pizza :)
vi gjorde inte allt för mycket. en riktigt slö kväll!
cyklade till affären och köpte nötter och sedan till erik.
vi låg i sängen hela kvällen! såg hitman osv. sov även där :)

men nu ska jag åka in till stan och stoppa in min lön osv :)

bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: frida

idag:D:D

2009-07-29 @ 12:56:19
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0