spöke

juste, nu ska ni få höra en läskig grej!
när mormor for till usa ställde hon in alla sina skor i förrådet.
så de är bara mina skor som har stått framme i hallen.
men nu när jag kom hem från överkalix så stod mormors röda skor framme.
tänkte direkt att de var mamma eller vickan som tagit fram dom, eftersom ingen annan varit där.

så jag frågade mamma, och hon hade inte tagit dram dom eftersom dom är försmå för henne.
frågade sedan vickan och hon hade inte heller tagit fram skorna, för hon trodde jag hade tagit fram dom.

HJÄLP! de är ingen annan som har varit i lägenheten... de spökar i din lägenhet mormor!!!

så igår vid middagen satt vi och pratade om de dära, och så började mamma säga att de kanske var gammelmormor som var och hälsade på. men de kändes ju inte heller så mycket bättre eftersom jag ska sova där själv..
var helt nojjig igår när jag skulle sova, hörde massa ljud som jag låg och inbillade mig om.

men de spökar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad hander i min lagenhet! Det ar sakert snalla spoken, kram Mommo

2009-07-06 @ 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0