solsolsol

sov hos min bejbi inatt, supermysigt som vanligt :)
igårkväll var vi här hos mig, såg på smekmånaden och åt chokladpudding.
sedan cyklade vi till mange och sedan vidare till statoil.

juste glömde säga att jag och mamma var förbi gammelmommos grav igår efter stan. superfin!
vi köpte med oss en bukett vi lämnade där :) 

men idag så har jag legat ute och solat. gick från erik just innan tolv, la mig då sedan direkt i solstolen.
vid två vart jag väldigt rastlös! så fick för mig att fara ut och springa.
sprang björsbyn runt och tillbaka. de var riktigt skönt! men lite för varmt!!

ikväll blir de iaf rix fm fesivalen med emelie, sandra och mest troligt amelia :) kul!

pappa kom nuss hem med två stycken tvådagarsband till luleåkalaset :D måste tjata till mig ett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0