shopping

har just kommit hem från stan. är stört trött i fötterna!
har shoppat lite mera. men fortfarande bara rea :)
fick med mig en klänning, ett stort linne, en posig tröja, en kort "jacka", haremsbyxor och ett bälte.
tror de var allt :)
mamma fick också med sig en klänning och ett par skor hem :)

men nu ska jag laga mat till mig och mamma, för både pappa och vickan är borta.
de blir luftorkadskinka ihoprullad med halloumi ost, tomat och vitlök i. med egengjorda vitlöksbröd till :)
smaskens!

blir nog att vara med mitt hjärta sen :)

köpte även en present till erica på stan =)

Kommentarer
Postat av: lena

Jag vill också komma å äta, längtar efter middagar med er alla. Kram Mormor

2009-07-29 @ 20:04:29
URL: http://www.lajmscrap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0