rubrik

jag hatar att skriva rubriker, har så svårt att komma på vad man ska skriva! hah

hur som helst så har jag just kommit från stan, har varit hos frissan och klippt mig : )
de behövdes verkligen! de har blivit så långt för min frisyr så de bara hängde!
men nu är de fint och fräscht igen :) kan lägga upp en bild sen :)

igår var jag iaf med hanna och per. vi cyklade till stan och per käkade på max.
men jag och hanna köpte oss bara varsin glass :)
sedan trampade vi tillbaka till per och såg Baksmällan, sjukt kul film! haha
rekomenderar verkligen att se den! skrattade större delar av filmen, helt sjuk! haha

resten av dagen ska jag bara ta de lugnt, ska fixa i blommorna, alltså ta bor alla fula blad etc.
ska även städa lite :)
sedan vid sju ska jag vara hemma hos eb för födelsedagsfika, eftersom han fyller 18 år idag :)
grattis vännen! hoppas du får en toppendag!

måste ju även passa på att säga grattis till jecka, min moster i usa som fyller år idag. 
hon fyller 39 år.
Gratttis! saknar er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0