regn?

de ser ut som att de regnar ute, och de gillar jag verkligen inte! vad hände med solskenet?
är iaf på mammas jobb nu, hon får lunch om en halvtimme. har nyss köpt mig ett par nya jeansleggins :)

har också varit hos Hassler och lasrat bort min vårta på tummen.
stört läskigt!
först fick jag en bedövningsspruta i den. och de gjorde ont, men inte så ont som sandra sa ;)
bedövningen fick värka och sedan for han rund med en miniliten laserstråle på vårdan.
vågade inte kika för mamma satt och tittade på och gjorde grimaser..
så nu är de en svart sönderbränd grop i fingret.
bedövningen har börjat släppa nu så de börjar ömma..

idag ska jag bara ta de väldigt lugnt. behöver de. känns som att jag varit igång hela tiden!
ska bara umgås med min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0