packar

nu håller jag på småpacka lite granna. men är i stort sätt klar :)
får inte glömma och ta med mig filmerna som jag lånade av emelie som jag ska se i bilen!
kommer bli supermysigt. en stor godispåse, en kudde och ett täcke och en skärm i handen med en superfilm igång ;)
supernajs!

vet inte riktigt när vi ska fara, men vickans tåg går ju halv fem så vi ska hinna fara och köpa godis och mackor till vickan på dagobert :) 
hojja, känner mig helt speedad, hahah som ett litet barn!
men de känns riktigt skönt att vi äntligen ska åka, och de kommer bli toppen! hoppas på att vädret är bra!
skönt och komma bort från allt ett tag :)
och sen när jag kommer hem så är de bara 22 dagar kvar tills vi far till turkan och de känns toppeeeeeen!

vet inte om jag hinner uppdatera nå mera idag, men de tror jag.
men om inte, hejdå, da de så trevligt här hemma :)
de går alltid att höra av sig ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0