natt

har just lagt mig i sängen, och de var riktigt skönt!
de var supergott med tacos till middag.
sedan har vi ätit chips, chokladpudding och tårta.. herregud!
måste ut och springa! tar mig nog en runda i morgon :)
måste ju hålla igång under uppehållet!

jag, emelie, sandra, jon och eb har haft de riktigt tevligt ikv.
ätit massa flott, spelat "a till ö", surrat på en massa och varit 
förbi till eb i stan en sväng : )
men nu har dom "äntligen" haha (de lät taskigt) farit hem.
och jag ska stänga av dator och sova. är riktigt trött!
godnatt!

saknar dig mommo, kom hem!



Kommentarer
Postat av: lena

Gullet! jag saknar dig också men det dröjer ett tag innan jag kommer hem till er. Njut av sommaren och sköt om min lägenhet.



Älskar dig, kram Mommo

2009-07-05 @ 06:08:58
URL: http://www.lajmscrap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0