mys

hade inte alls tid med att uppdatera igår. var med erik hela dagen :) supermysigt!
har saknat han så!

chansade och gick ner till han just efter tolv, han var hemma men sov, men jag väckte han :)
vi cyklade till björx och hämtade hans glasögon hos bobba och sedan vidare till erik.
vi satte oss ute på hans baksida och myste med hans mammas supergoda bullar :)
spelade även lite boll.
sedan han vi även somna i 45 minuter innan vi cyklade upp till mig och åt en mysig middag ute på altanen :)

vi var hos erik hela kvällen och hade de trevligt. vi såg även en film som heter Wanted, och den var ruskigt bra!
sov även hos han :)

men nu är jag i lägenheten igen. har sovit så konstigt inatt så jag har sjukt ont i ryggen.. så jag gick hem, eftersom erik nog kommer sova ett antal timmar till..

när eriks pappa kommer hem från stugan, antingen idag eller i morgon så ska vi följa med dit och sova en natt eller två.
kommer nog bli supermysigt :) marja har tagit dit hektor och en annan häst också ;D kul!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0