kyligt

nu är jag hemma, eller har varit de en stund nu.
cyklade in till stan i solskenet kvart över 6 för att möta emelie och fara till erik som fyller 18.
där var de en massa folk, och mer kom de!
de var riktigt trevlig, och speciellt trevligt att träffa eriks flickvän emma :)
har bara sett henne en snabbis på stan men aldrig pratat med henne.
hon var supertrevlig!

vi fikade god tårta och käkade godis.
cyklade sedan hem i kyla i högt tempo så jag var helt slut i benen.
men nu sitter jag i sängen och funderar ut vad man kan fördriva tiden med.
kanske ladda hem någon film.
försöker också få tag i min moster jessica som fyller år idag.
men de är ju hopplöst! ska prova igen!

Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0