hektor

kom hem från eriks stuga ikväll :)
de har varit riktigt mysigt, vi har gått på långpromenad i skogen med ronia, grillat korv i grillstugan osv :)
har även fått sitta upp på Hektor och skrittat lite. var faktiskt andra personen och andra gången någon satt på honom igår :D var lite läskigt, eftersom jag inte visste hur han skulle reagera :p
idag när jag satt upp på han fick jag använda skänklarna lite så han ska börja vänja sig och även ta lite i tyglarna i halterna.
marja hoppades att jag skulle komma nå mera innan hon flyttar han från vitå och sitta upp lite mera :) 
känns riktigt kul att få ta del av inridningen av snyggingen :)

hektor står på sommarbete där i vitå med en supersnygg fux åring som heter Aniara. riktig läckerbit, med hoppstam!
kommer bilder på dom sen :)

men nu är jag med mange och erik i lägenheten, vi käkar chips och dricker cola och tittar film :) mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0