gubbe

har spenderat kvällen med emelie, sandra och tobbe på örnäset : ) riktigt trevligt! jag och emelie har större delen av kvällen fått massage av sandra <3 skönt!

men nu är jag hemma, eller hemma och hemma, är i mitt andra hem. mormors lägenhet : )
har just tagit ett varmt bad och ätit jordgubbar :D smarrigt.
nu ska jag väl spendera en stund framför tvn och sedan krypa ner i sängen.

min lillasyster fyller nämligen år i morgon, eller idag kanske man säger. hela 15 år! grattis <3
så blir tårta och tjosan i morgon. sedan ska jag emelie och sandra laga tacos här och hitta på något. kommer bli toppen  :)
alltid så kul att vara med sandra och emelie! riktiga pangbrudar, kanonbrudar, superbrudar, älskade brudar!
ni betyder allt för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0