fredag

idag ska väl de flesta på pdol, men jag stannar hemma. känns som att kasta pengarna i sjön! inte värt de..
ska isället laga tacos med erik idag och mysa med han. hoppas på bra väder i morgon så man kan steka.
och sedan umgås med emelie, och förmodligen sandra tror jag på kvällen :) länge sen jag såg er ;)

är som sagt ensam hemma i helgen. vickan har nyss åkt till stugan med farmor och farfar.
mamma och pappa for till skellefteå klockan tolv idag för att fara till peter och stinas stuga med gunn och sten!

ska strax gå och börja göra mig i ordning och fixa mig lite, måste ner på affären och köpa tandkräm och kryddmix till köttfärsen också innan erik kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0