dagvild

blir alltid de när de är lov! aldrig någon koll på vad de är för dagar..

har just kommit hem (till lägenheten). har sovit hos erik i natt :)
var med han, sebbe och nicke igår en sväng innan jag och erik traskade till han och käkade nybakta bullar som hans mamma hade bakat. underbart gott!
somnade rätt tidigt igår när erik såg någn skitserie, bad han väcka mig när den var slut men de gjorde han icket, så vaknade halv fem av att han satt vid datorn.. 
så inatt har jag väl sovit just lite mer än tolv timmar, och de var välbehövligt :)

nu ska jag slänga i mig lite frukost och cykla hem (till berget) för att ta fram kycklingen som vi ska äta till middagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0