4 juli

idag är det min lillasysters födelsedag! 15 år. så de blir tårta och andra godsaker :)
de är ju också 4th of july i usa! deras nationaldag. så mormor och dom har nog
massa roliga saker för sig idag!

kommer ihåg de från vi var där för några år sedan när vi var där på deras nationaldag.
vi var och såg på en jättestor parad. alla hade blåa, vita och röda färger på kläderna.
alla hade häftiga ansiktsmålningar, och man åt häftiga bakelser i alla dess färger!
de var en riktig upplevelse!

hur som haver så har vickan öppnat två presenter. ett brett resår bälte och en 10,2 megapixelskamera..
ja, jag är avundsjuk för jag vill också ha en kamera!!
hon har även fått presentkort på make up store av en kompis, och pengar av två andra : )

idag ska jag sandra och emelie göra tacos i lägenheten och mysa med jordgubbar : ) sedan blir de att hitta på något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0