tankar

de snurrar en miljon tankar i mitt huvud just nu även fast jag just precis har vaknat!
tänker grymt mycket på sommaren, värme sol och en fin bränna :) kan de bli bättre? sen också turkiet resan jag emelie och sandra har planerat. hur underbar kommer inte den bli?:) och de bästa av allt är att vi pratat med danne, erik och per om den resan och då började vi surra om att dom kunde följa med :D och de hade varit så sjukt kul!! fast danne var den enda som typ nästan var på :p haha per sa inte så mycket tror jag och allt erik sa var väl "ja, de hade väl kanske varit kul" (med en väldigt trött och ointresserad röst). så vi får väl se :) hade varit jättekul iaf.

sen var de ju med att fylla 18. nog för att jag har jävligt länge var. ända till den 17 november! fyfan vad irriterande! varför kunde hon inte trycka några månader tidigare!! arrrrggghh :@
erik fyller ju 18 strax iaf :) de ska bli kul! 27 dagar kvar bara tror jag?:p haha måste hitta nå riktigt fin att köpa till min älskling<3

åter från tankarna. dagen är inte så välplanerad. och de känns riktigt skönt! ska kanske ringa erik på ett tag och fråga om vi ska hitta på någe. annars blire väl att sitta hemma och ta de lugnt hela dagen :) ringer nog emelie om erik inte vill vara med mig :)
nu kom jag på en klok idé! jag ska fråga erik om vi kangå på bio :D:D


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0