seg uppdatering

har inte haft någon dator sen i söndags.. min är på lagning, om dom nu kan laga den, och den stationära är pajj, och då har vi bara vickans skoldator, men den orkar hon inte ta hem varje dag..

MÅNDAG - hade en lektion, idrott. vi åkte skridskor, och de var väldigt tråkigt, förjag hade världens träningsvärk!
for sedan hem och sov och gjorde inte så mycket mer den dagen..

TISDAG - praktik.. hade stängning.. JOBBIGT! hann inte göra ett skit denna dag, eftersom jag kom hem just efter 6, och då käkade ja, hoppade in i duschen, och sen var klockan helt mycket så då var de sovdags..

ONSDAG - kort dag idag. slutade ett ist för fyra för att jag skulle till läkaren och kolla min uvudvärk.. dom kunde inte säga nå annat än att de var spänningshuvudvärk..
for sedan in på stan med mamma, vi gick och fikade och de :) köpte eriks presenter :) kan inte skriva här vad, för man vet ju aldrig om han skulle kika in ;D och så köpte jag en bh, där brevid hemmakväll, de heter nå konstigt? den var iaf superskön, och jättebra personal :) rekomenderar er att gå dit! men de är ganska dyrt. den jag fick kostade 400 kr.
sen på kvällen vr de cirkelträning på porsön. först löpning och sedan fys en timme :) skönt!

IDAG - praktiken var okej. men de går typ magsjuka så de var mindre okej..
har just ätit tacos och nu ska jag göra mig klar och fara med mamma ch handla lite, hon ska köpa hårfärg och så :)
sen kommer mitt hjärta hit och sover :)

i mogon blir de waldorf med hanna, per och co. erik fyller ju år på lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0