övningsköra

de är vad jag har nyss gjort. hur gick de? åt helvete den här gången! pappa sitter och gapar åt mig när jag göra fel, jag blir jättestressad och allt blir ännu mera fel! tur att de är länge kvar tills jag får ta körkortet iaf :)

nu sitter jag och ser på någon skit film. väntar på att erik ska ringa, har ingen aning om när han slutar!

Igår satt vi och pratade om hur vi skulle göra med våran USA resa iår. Och de blir mest troligt så att vi kommer fara. fast över jul och nyår då :D fyfan vad mysigt! hlt kul!
men vi vet inte fören april typ om vi kan fara för då får typ mamma veta om hon får nå bonus grejs eller vad de nu var på jobbet :)



Kommentarer
Postat av: Amelia

Heej Sara :) tänkte bara säga att jag läser din blogg varje dag :) hehe fast de visst du kanske redan :) men du, vill du hitta på nå med mig nån dag?=) har inte träffat dig på hela jullovet :( hör av dig om du vill :) <3

2009-01-05 @ 13:50:12
URL: http://ameeliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0