nattinatti

nej nu böjar de svida så där i mina ögon igen.. ett tecken på att jag är trött!
ska nog gå och lägga mig, men de känns lite jobbigt på nå sätt :o
börjar trotts allt kvart över elva i morgon så behöver inte stressa upp till sängen :) ända nackdelen med att börja kvart över elva i morgon är att jag slutar fem.. och har ändå bara två lektioner.. hål mellan halv ett och tjugo i fyra! sjukt alltså. blir väl en runda på stan eller nå.
funderar på att fara och träna i morgon också :D är pepp på att börja träna nu, ska kolla om jag får med mig mamma. och om jag ens får fara och träna för henne, hon tycker inte att jag är helt frisk. men jag vill träna!

aja, nu ska jag traska upp till övervåningen och krypa ner i min underbart sköna säng :) låter frestande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0