nattetid

käkade pizza med mommo till middag, mys! sen gick vi ner till affären och köpte lite gotta, och gick sedan hem till henne. vi såg Jersey girl, käkade godis och hägern daiz (stava?) gott som satan!
erik ringde nio och sa att hockeyn var slut, så ca tjugo över nio kom dom och hämtade mig och vi for hem till mig.
jag, erik, sebbe, jeppe, danne och robin :)
vi kollade typ bara på tv.. vi skulle åka till någon fest men de vart ändrade planer. så vi åkte till max, alla käkade förutom jag och jeppe för vi var utan pengar :( så vi fick titta på.. sen åkte vi till bergviken, för danne ville sladda :p HAHa
kul!,
se åkte vi tillbaka till mig och spelade bluff :)
ca tio över tolv for danne och erik och hämtade mamma, pappa och vickan från björsbyn för en hunka :)
sen åkte alla hem..
så nu ligger jag i min säng, har väldigt tråkigt så funderar på att sova.
har roat mig med att läsa om "brålet" mellan blondinbella, gynning och katrin. så töntigt! herregud! blondinbella kan väl låta gynning och katrin banta och skriva om de i sin blogg hur mycket dom vill, och katrin och gynning kan väl bara låta blondinbella tycka de är fel, för dom ger sina fans ett fel intryck.
gör de och allt blir super!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0