nap

råkade somna en timme. men de var sjukt jävla skönt måste jag säga! hojja <3
siter på våran stationära dator.. inget att hurra för! får inte igång min, och min så kallade syster är så snäll så jag får inte låna hennes en liten stund.

Bad pappa prata med lasse frisk om han var i arcus när pappa var där tidigare. alltså om att jag vill komma och prova. han hade sagt att de var jättekul att jag ville komma tillbaka, och att de bara var att komma och prova :)
så i början av februari ska jag och prova. frida skulle också då, hon har haft uppehåll för sitt knä, men hon skulle också tillbaka och prova :) ska bli riktigt kul, och jag hoppas att jag kommer tycka de efter träningen också för jag vill verkligen spela fotboll! tycker de är så sjukt kul!

åter om eik. har inte fått tag på han än! skule vara med han idag :s och de har inte varit någon som svarat hos dom på hela jävla dagen! lite konstigt.

ska gå och se bones nu, sen ska jag se united 93 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0