mitt paradis

och gissa vad de är. jo min underbart sköna säng :) love it!
ligger som sagt redan under täcket i sängen. hade så långtråkigt så jag gick och la mig här i stället. men de är faktiskt ganska skönt, riktigt skönt om jag får säga de! ska försöka ge mig på en "tidig" kväll, fast jag tror att de kommer lyckas, är lite trött redan. kanske för att jag inte gjort ett skit idag! sett på tv hela dagen. riktigt najs!

har iaf suttit och sett du, jag och dupree med mamma och vickan ett tag men sen gick dom och la sig så jag orkade inte sitta själv och kika :)
har fixat alla mina naglar nu! måste köpa nya tippar. kanske i morgon? eller nå. för de är typ  bara stora kvar och orkar inte hålla på fila varenda nagel i typ en kvart :) bekväm, ja jag  vet!
målade dom en fin lila färg också :)

känner att de har blivit ett antal inlägg idag, pga rastlöshet! och de kommer säkert nå fler senare.
juste, har haft väldigt många besökare per dag dom senaste dagarna nu :) riktigt kul! ni som läser kan ju lämna en kommentar så jag får se vilka ni är =)

nej nu ska jag gå in på blondinbellas, kenzs osv och kika om dom uppdaterat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0