marabou daim

En ny favorit bland godiset!
de första jag gjorde när jag kom ner idag var att öppna min 200g chokladkaka marabou daim och börja käka.. innan frukosten!
de måste bli en ändring på de här! och de är snart. blir en riktigt förändring när jag är helt frisk och kan börja träna igen.
juste, ska kanske börja spela fotboll igen :) blev så sugen när jag kollade på de igår!

jaja, min dag? jag vet inte riktigt hur den kommer att se ut denna söndag. söndag är ju den dagen man bara ska ta de lugnt på, äta gott, se film/tv och bara vila inför den kommande jobbiga skolveckan.. för in del skola och praktikt.. vilket suger!
vad är de för vecka nu? eller vilken vecka är de som börjar i morgon?  är de vecka fyra?
aja, isf om de är så så har jag tre veckor kvar på praktiken me dom där snoriga ungarna som man bara blir sjuk av, om jag nu inte är helt ute och cyklar :D rätta mig om jag har fel!

idag ska jag nog vara med erik, ladda hem en film och bara mysa, har inte varit med bara erik på länge. vi är alltid med danne och dom.. vill vara själv med min älskling för en gångs skull :)

men iaf, så ville mamma fara och kika på liras damlag som har match idag mot nå finskt lag tror jag de var.
pappa är ju målvaktstränare så han kommer ju också fara dit. så funderar på att haka på :)
matchen förjade tjugo över tre tror jag? men jag får se, ska prata med erik först om han nu inte sover bort hela dagen igen :)

de blir lite tråkiga inlägg nu ett tag framöver eftersom jag sitter på min systers dator, och där har jag inga bilder..
för min är ju som sagt helt fucked up! den nya sladden till den funkade inte så bra. så de är nå fel i de dära lilla hålet där man stoppar in sladden ;p haha
men mamma sa att hon har börjat fundera på en ny dator till mig :D Glad  Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0